سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادکلن و عطر اصل

ارسال  شده توسط  kb2 در 96/2/31 9:26 عصر

عطر زنانه

ادکلن

در دنیای مد برند هایی میتوانند بیشتر از رقبا خود بدرخشند که به احساس بانوان بیشتر توجه کنند از اینرو شرکت های عطر سازی نیز این مهم را مد نظر دارند .از آن جمله شرکت کارولینا هررا یکی از موفقترین در بر انگیختن حس لطافت در بانوان است .از تولیدات موفق این شرکت در سال 2016 ،میتوان به عطر زنانه گود گرل کارولینا هررا Good Girl Carolina Herrera for women اشاره نمود این عطر   یادآور توانایی اغواگری ذاتی یک بانو  است و توسط برند Carolina Herrera طراحی وارد بازار جهانی شد.عطر دختر خوب، عطری هیجان برانگیزو جذاب است که رایحه ای جدید و متفاوت را تداعی می کند، این عطر با رایحه شرقی، لطافت توام با آرامش ولذت مظاعف از حس بویایی را در محیط پراکنده میسازد.رایحه این عطر  خلاقانه ، در نت ابتدایی با ترکیبی از قهوه و بادام آغاز و پس از گذشت زمان نسبتا کوتاهی نت میانی با ترکیبی از گل مریم و گل یاس جای بوی  آغازین را گرفته و باعث آرامش  می شود. نت پایه نیز پس از زمان بیشتری با ترکیبی از کاکائو و دانه تونکا به این مسیر بویایی وارد شده و باعث متفاوت  شدن این ادوپرفیوم زنانه  بی نظیر می شود.از Karrie Kloss به عنوان یک مانکن برای تبلیغ عطر GOOD GIRL استفاده شده است و شیشه عطر به شکل کفش آن با رنگ سورمه ای لوکس و پاشنه ی طلایی، زیبایی آن را چندین برابر کرده و توجه همه را به خود جلب می‌کند. عطر دختر خوب با دارا بودن پراکندگی و ماندگاری خوبی که دارد برای استفاده در شب ها و میهمانی های شبانه بسیار مناسب می باشد.

نت های بویایی عطر زنانه کارولینا هررا گود گرل /  Carolina Herrera Good Girl for women عبارتند از :

رایحه اولیه :بادام , قهوه

رایحه میانی : مریم , یاس

رایحه پایه : غلاف کاکائو , لوبیای تونکا

 

نام محصول: ادکلن زنانه سی اچ سِنترال پارک / CH Central Park for women

برند: Carolina Herrera

نوع عطر: Eau De Toilette

سال ساخت: 2016

کمپانی سازنده: Carolina Herrera

گروه بویایی: رایحه گلی

نوع رایحه: ملایم ،شیرین

مقدار ماندگاری:5-8 ساعت

میزان پراکندگی: خوب

حجم:100 میل

توضیحات:

از دیگر عطر های  2016 این برند ادکلن سی اچ سِنترال پارک زنانه / CH Central Park for)سی اچ سِنترال پارک زنانه با  نمونه  مردانه  آن  در سال 2016 توسط کمپانی کارولینا هررا به بازار عرضه شد . این عطر زنانه با میزان پراکندگی خوب در نُت ابتدایی با رایحه ی آلو و فلفل سیاه آغاز ؛ سپس در نُت میانی با رایحه ی گل یاس ، گل مریم و شکوفه ی پرتقال ادامه می یابد و در نُت پایانی چوب سدر ، عنبر و مُشک سفید خاتمه بخش رایحه ی این عطر زنانه را تشکیل میدهند و گروه بویایی: رایحه چوبی و گلی و مرکبات

نوع رایحه: گرم ،شیرین

مقدار ماندگاری:5-8 ساعت است.

212 VIP Wild Party Carolina Herrera for women یکی دیگر از ساخته های این شرکت در 2016است

 

 (عطر زنانه کارولینا هررا 212 وی آی پی وایلد پارتی /)عطر ادکلن زنانه 212 وی آی پی وایلد پارتی ، عطر جدیدی از برند کارولینا هررا در سال 2016،و بعد از درخشش نسخه های وی آی پی زنانه در سال 2010 و وی آی پی رز در سال 2014 و همچنین نسخه ی محدود سال 2015 تحت نام وی آی پی کلوب ادیشن ، به بازار عرضه شد . این عطر همزمان با نمونه مردانه خود به بازار جهانی راه یافت. عطر ادکلن زنانه کارولینا هررا 212 وی آی پی وایلد پارتی با معرفی مواد متفاوت و عجیب از ترکیب تازه گل ها و میوه ها به شکل کپسولی طلایی به بازار عرضه شد . این عطر بیانگر جذابیت شخصیت بانوان بوده و  در نت ابتدایی خود ، ترکیبی لطیف  از گریپ فروت و آناناس را به همراه دارد و به دنبال آن لذت یوی  شکوفه پرتقال ، گل ارکیده و گل رز در قلب این رایحه ، همانند اشعه ی خورشید شما را در بر خواهد گرفت . در نت انتهایی نیز ترکیب مشک و نت  چوبی حس جذاب عطررا برایتان پایدار میسازد . این عطر با میزان پراکندگی خوب  با حجم 80 میلی لیتر و با غلظت ادو پرفیوم در دسترس است . شیشه عطر ادکلن زنانه کارولینا هررا 212 وی آی پی وایلد پارتی ، با ظاهری فلس گونه ، همراهی با اشعه خورشید را تداعی میکند.

 

 وبالاخره  عطر زنانه کارولینا هررا 212 وی آی پی وایلد پارتی را با این مشخصات معرفی میکنیم.

رایحه اولیه :گریپ فروت و آناناس

رایحه میانی :شکوفه پرتقال ، گل ارکیده و گل رز

رایحه پایه :مشک و نت‌های چوبینام محصول:عطرزنانه کارولینا هررا سی اچ گرند تور / Carolina Herrera CH Grand Tour For Women

برند:Carolina Herrera

نوع عطر:Eau De Toilette

سال ساخت:2015

کمپانی سازنده:Carolina Herrera

گروه بویایی:رایحه گل شرقی

نوع رایحه:گرم و شیرین

مقدار ماندگاری:5-8 ساعت

میزان پراکندگی:خوب

حجم:100 میل

عطر ادکلن زنانه سی اچ گرند تور در اندک زمانی از تاریخ انتشارش با توجه به عظمت نام برند کارولینا هررا توانست نظر طرفداران فراوانی را به سمت خود جلب کرده و به شهرت و نام آوری این برند کمک شایانی کند . نام  رایحه ی این عطر زنانه  از ماجراجویی سفری عاشقانه و لوکس با قطاری در جنوب آمریکا الهام گرفته و  تداعی کننده لحظاتی مفرح وشاد برای مسافران خویش است. با شروع  رایحه ی آغازین خود که از پرتقال ، گریپ فروت و لیمو میباشد تور سفر خود را با به اشتراک گذاری مخلوطی از مرکبات برزیلی آغاز میکند و در ادامه ی مسیر خود و در نت میانی با نرگس بنفش و شکوفه ی بهار نارنج مکزیکی به سمت ایستگاه پایانی رفته و در نت اصلی خود و در ایستگاه آخر با نت اصلی دولچه د لچه رایحه ی خود را پایدار میسازد و مسافران خود را با اغوا گری هر چه تمام ، راضی و خرسند از قطار پیاده میسازد . از ویژگی های دیگر این عطر میتوان به طراحی زیبای شیشه این عطر اشاره کرد که با پوششی  از چرم صورتی احاطه شده و در قسمت فوقانی بطری حلقه هایی به رنگ طلایی نگهدارنده  تصویری از قطار و یک کلاهدوز به همراه نام اختصاری سی اچ برای زیبایی بیشتر به آن افزوده شده است . رایحه ی اصلی عطر ادکلن سی اچ گرند تور از مرکبات تشکیل شده و سیلیج سنگین و ماندگاری بالایی با خود بهمراه داشته و بهترین گزینه برای مصارف روزانه درفصل بهار میباشد .

 

ترکیبات (نت های عطر) عطرزنانه کارولینا هررا سی اچ گرند تور / Carolina Herrera CH Grand Tour For Women عبارتند از:

 

رایحه اولیه: پرتقال-لیمو-گریپ فروت

 

رایحه میانی: گل عنبیه-شکوفه بهار نارنج

رایحه پایه: مخلوط شیر ، شکر و کارامل

 

جهت خرید انواع عطر و ادکلن زنانه اورجینال به فروشگاه اینترنتی عطریوم مراجعه فرمایید:

https://www.atrume.com

آدرس فروشگاه : تهران - میدان ولیعصر (عج)

مرکز خرید کیش واحد 24 فروشگاه عطریوم

تلفن : 88905265

خرید و پیگیری و مشاوره

تلفن : 44041531

09302866933

 


ادکلن و عطر

ارسال  شده توسط  kb2 در 96/2/30 11:5 عصر

 

علت خرید عطر و ادکلن  اصل

   

عطر و ادکلن بدلیل اینکه ساعتها از طریق پوست وسیستم  تنفسی  جذب بدن میشود میتواند باتوجه به مواد تشکیل دهنده عطر، مفید یا مضر باشد. ضرر عطر و اسانسهای تقلبی   بدلیل مواد شیمیایی صنعتی غیر مجازدر ساختارآن میباشد که در صورت استفاده مکرر میتواند به  سلامت ریه ، حس بویایی ، ویا حتی به سیستم عصبی وبینایی آسیب وارد کند.از اینرو قیمت پایین توجیه کننده خرید عطر و ادکلن نامرغوب نمیباشد. مفید بودن عطر های ساخته شده برپایه  منابع طبیعی  برای  شادابی  و کارکرد  مغز نافع است. گل هایی مانند گل رز که قرنها به عنوان مفرح قلب واعصاب از آن استفاده میشود دارای اسانس جذابی است که در عطر های فاخر وبیشتر برای بانوان کاربرد دارد و استشمام رایحه بکار رفته در عطر و ادکلن های  دارای اسانس گل میتواند بسیار آرام بخش باشد .در طب سنتی ایرانی نیز عطر ها برای درمان استفاده میشوند زیرا عطر را گرم کننده مغز میدانند. رایحه بسیار جذاب دیگرکه پرطرفدار و خواستنی است عطر لیمو ترش است .اسانس لیمو نیز میتواند بلافاصله پس از استشمام حس تازگی و طراوت را بخصوص در فصل گرم ایجاد کند. برخی مطالعات دانشمندان آلمانی ثابت کرده که بوی لیمو باعث حس خرید بیشتر مردم  در فروشگاه میشود. هنر عصاره گیری از گیاهان دارویی ومفیدی همچون گل زنبق ، گل میخک و انواع گل یاس ، همچنین گیاهانی مانند نعناع ، ریحان ویا چوب صندل و کندر وترکیب هنرمندانه و متناسب برخی از آنها به ساخت عطر و ادکلن های متنوع با عطری مهیج انجامیده .عطری مانند  عطر ادکلن زنانه و مردانه لوتوس اینتنس که به گفته سازنده آن آلبرتوموریلاس ، جزو شاهکارهای او به حساب آمده و کاندید بهترین عطر در مجله fifi شده است در آن از رایحه  ترنج ، سرو کوهی و کاج در رایحه آغازین سپس در رایحه میانی ازرایحه  فلفل قرمز ، مریم گلی ، شاه درخت و در رایحه پایه  چرم ،  گل لادن و  نعناع هندی به ترکیبی خاص و بی نظیر تبدیل شده است. ادکلن مردانه آزارو کروم اسپرت نمونه دیگری است که در رایحه اولیه آن از مرکباتی مانند لیمو ، گریپ فروت ، ترنج ، پرتقال تلخ استفاده شده ود ر ایحه میانی زنجبیل و رایحه چمن و در انتها از سدر و مشک بهره گرفته شده است.

لینک های مرتبط:

ادکلن مردانه دانهیل لندن

ادکلن مردانه آزارو کروم لجند 125 میل ادوتویلت

عطر زنانه انجل شلسر فم100 میل ادوتویلت

ادکلن مردانه هرمس تق 200 میل

 

عطر زنانه هرمس مرولیس

 

ادکلن مردانه و زنانه هرمس آن جاردین انمدیتران

 

جهت خرید انواع عطر و ادکلن اورجینال به فروشگاه اینترنتی عطریوم مراجعه فرمایید:

https://www.atrume.com

آدرس فروشگاه : تهران - میدان ولیعصر (عج)

مرکز خرید کیش واحد 24 فروشگاه عطریوم

تلفن : 88905265

خرید و پیگیری و مشاوره

تلفن : 44041531

09302866933


عطر و ادکلن

ارسال  شده توسط  kb2 در 96/2/29 11:10 صبح

عطر و ادکلن بهار و تابستان


عطر تابستان

برای لذت بردن از عطر در تابستان بهتر است مانع عرق کردن طبیعی بدن نشویم زیرا تعریق پوست در فصل گرم یک مکانیزم دفاعی طبیعی و مفید بدن در برابر آسیب های احتمالی ناشی از گرما محسوب میشود البته عرق کردن بدن میتواند به علل مختلف صورت گیرد. ولی ساده ترین علت عرق کردن در انسان میتواند بدلیل مکانیزم تنظیم دمای بدن صورت گیرد.عرق متشکل از مواد شیمایی دارای بو میباشد موادی مانند تترا متیل فنول و دی متیل فنول و کمی اوره . عده ای بر این باورند که عرق کردن باعث دفع سم از بدن میشود ولی این مطلب فاقد پایه علمی است . گرمای زیاد سطح پوست را خشک میکند ، رطوبت مناسب عرق میتواند مانع افزایش دما و تب غیر عفونی و همچنین سبب نرم شدن وجلوگیری از خشک شدن پوست در برابر گرما شود. بنابراین استفاده از موادی که مانع عرق کردن بدن میشوند روش مناسبی برای مقابله با بوی آن نیست بلکه تغذیه مناسب مانند استفاده بیشتر از سبزیجات معطر در فصل گرم ، پرهیز از مصرف بیش از 4 گرم نمک در روز و کنترل استرس و در آخر استفاده از عطر و ادکلن های اصل و درجه یک بجای نمونه های تقلبی میتواند مانع از بوی تند عرق بدن شود همچنین اسپری و رول های ضد عرق باعث توقف تعریق و بالا رفتن دمای بدن واحساس گرمای بیشتر میشود و به سلامتی افراد آسیب میزند.همچنین عطر های درجه دو وتقلبی بدلیل مواد شیمیایی صنعتی ، جذب پوست میشوند وبا عرق بدن واکنش ایجاد میکنند و بوی نامطلوبی به اطراف پخش میکنند ، شاید خود شخص مصرف کننده متوجه این بو نشود ولی باعث آزار افراد دیگر میشود .ولی در عطر و ادکلن های اورجینال و معروف ، ترکیب مولکول های عطر با رطوبت پوست واکنشی نداشته بلکه رطوبت پوست به ماندگاری و پخش بوی عطر کمک میکند.زیرا در ساخت عطر استاندارد های زیادی میبایست رعایت شود واضح است که کمپانی های معروفی همچون لوتوس ، بولگاری ، دیویدوف ، کارتیر ، لالیک ، ورساچه ، دانهیل ، لانکوم ، هوگو بوس ،دیور آرامیس ودیگر برند های معروف تمامی استانداردهای روز را در تولیدات خود رعایت میکنند و به همان وضوح میتوان مطمئن بود هیچ استانداردی در ساخت عطر های مشابه وتقلبی که از اسانسهای مضر شیمیایی   ساخته میشوند وجود ندارد.

لینک مرتبط:

قیمت عطر زنانه

ادکلن هوگو بوس

 ادکلن های جدید


 

جهت خرید انواع عطر و ادکلن اورجینال به فروشگاه اینترنتی عطریوم مراجعه فرمایید:

 

https://www.atrume.com

 

آدرس فروشگاه : تهران – میدان ولیعصر (عج)

 

مرکز خرید کیش واحد 24 فروشگاه عطریوم

 

تلفن : 88905265

 

خرید و پیگیری و مشاوره

 

تلفن : 44041531

 

09302866933


عطر و ادکلن

ارسال  شده توسط  kb2 در 96/2/27 2:30 عصر

 

 

فروشگاه اینترنتی عطر راهی مطمئن برای انتخاب

قیمت عطراز مشخصات عطر و ادکلن های ممتاز و فاخربه غیر از بوی ممتاز و متفاوت ، عطر فاخر باید شامل برخی پیش نیازهای تکنیکی باشد که عبارتند از: ماندگاری مناسب و قدرت پخش شوندگی. همچنبن عطر میبایست رایحه اصلی اش را در مدت زمان تبخیر حفظ کند. عطرِ ممتاز خوشساخت، حتی تا ساعاتی پس از استفاده برروی پوست، همچنان قابل تشخیص است. در دنیای مد عطرهایی که برای ’’افراد خاص ‘‘ و سفارشی طرّاحی و تولید می گردند، میبایست به اندازه ای ماندگار باشند که مناسب خواسته افراد مدنظر است. همچنین در ساخت اینگونه عطر و ادکلن ها باید در محصول نهایی، ازنظر ترکیبات مواد اولیه در صد مطلوبی از مواد طبیعی گنجانده شود. زیرا وقتی از عطرهای ممتاز سخن به میان آید نقش گیاهان ، با ارزش اینگونه عطرها همراه است. گیاهانی مانند رز، یاس و اسطوخودوس با اینکه به تنهایی فرمول شیمایی عطر ها را غنا میبخشند و با ترکیب با هم و با توسل به مقداری از مواد مکمل ، در مسیر پیچیدگی عطر های فاخر و کم تکرار هستند.بنابراین می توانیم نتیجه بگیریم که پیچیدگی عطر ها ، موثّرترین راه برای برانگیختن حس مطلوب انسان ، با قدرت بویایی و به یاد سپاری شَمیم گلها است. زیرا گلها برای تولید رایحه شان، ترکیب خاصی از مواد را میسازند. قابل توجه اینکه ترکیب عطرهای طبیعی برای احساس بویایی ما، بسیار لذت بخش بوده و ولی ترکیب تعداد زیادی از مواد شیمیایی نامتجانس با هر عنوانی مطلوب وممتاز نیست. شاید به دلیل سلّولهای گیرند ه مان به این نتیجه برسیم که مواد طبیعی در مکانیزم بویایی ما، به اندازه ای اهمیت دارد که عطر و ادکلنهای فاخر را در هر جا استشمام کنیم ، بلافاصله مجذوب رایحه آن میشویم.همچنان که عطر گلها برای زنبور مهم و حیاتی است، عطر و ادکلن هایی که منشا طبیعت دارند همچنان برای ما حس هویت و لذت زیباشناسی تولید مینماید. بنابراین میتوان قبل از خرید و انتخاب عطر با مراجعه به یک سایت معتبریا فروشگاه اینترنتی عطر ، از مواد تشکیل دهنده عطر ها مطلع شوید.

لینک های مرتبط:

قیمت عطر

قیمت ادکلن

فروشگاه عطریوم

ادکلن آمواج

قیمت عطر زنانه

قیمت ادکلن مردانه

جهت خرید انواع عطر و ادکلن اورجینال به فروشگاه اینترنتی عطریوم مراجعه فرمایید:

https://www.atrume.com

آدرس فروشگاه : تهران - میدان ولیعصر (عج)

مرکز خرید کیش واحد 24 فروشگاه عطریوم

تلفن : 88905265

خرید و پیگیری و مشاوره

تلفن : 44041531

09302866933

 


عطر و ادکلن

ارسال  شده توسط  kb2 در 96/2/26 11:13 صبح


انتخاب آسان انواع عطر و ادکلن



هرسال عطر وادکلن های  متفاوتی به بازار عرضه میشود ولی  از میان عطر های موجود در بازار چه تعداد از آن را میتوان تست کرد تا یکی از آنها را انتخاب کنیم؟  تست و بوئیدن نیمی از عطر های موجود نیز احتمالا غیر ممکن است ولی آیا راهی وجود دارد تا از رایحه وگروه بویایی  تمام عطر های جدید و قدیمی آگاهی یافت؟ در حال حاضر هنوز افرادی هستند که عطر و ادکلن را بصورت اتفاقی انتخاب میکنند واین درحالی است که با صرف کمی وقت قبل از خرید عطر و آگاهی از مواد بکار رفته در هر عطری ، بدون  استشمام ، به گروه بویایی  عطر و ادکلن دلخواهمان نزدیک شویم و این کار به سادگی با  ورود به سایت یک فروشگاه اینترنتی عطر معروف  امکان پذیر است . بدین منظور با معرفی 2 گروه بویایی ، رایحه عطر ها را یاد آور میشویم. عطرهایی با رایحه چوب – این رایحه دلپذیر کمی تند است علاوه بر بوی چوب متشکل از رایحه صندل ، سدر ، نعناع و خزه را در بر دارد.که بدلیل جذاب بودن این گروه از عطرها اغلب مورد توجه آقایان و هم خانم ها قرار میگیرد. ومعمولا بانوان شاداب و پر انرژی به گروه عطر های چوبی تمایل دارند. از لیست عطر های چوبی میتوان به گوچی راش و فندی پالازو، عطر و ادکلن زنانه و مردانه دلچه گابانا ولوت دیسرت اود،عطر ادکلن مردانه دانهیل آیکون الیت ،عطر زنانه ورساچه اروس پور فم  که از رایحه چوبی  مشک گل تشکیل شده ویا ادکلن مردانه جورجیو آرمانی ادو د سدرکه با بوی تند وگرم و ازرایحه چوب  و گیاهان معطر طراحی شده  اشاره نمود . گروه  بویایی دیگر که بوی تمیزی و خنک وشادابی را تداعی مینماید ،ا گروه عطر های سرد نام گرفته که اغلب در فصل گرما و هنگام  ورزش و فعالیت جذابیت بیشتری دارد. در نام گذاری عطر های سرد کلماتی همچون باران ، آب ، یخ بکار میرود تا همچون  اغلب شیشه این عطر ها که از رنگ سرد  بوده را در گروه عطرهای خنک  معرفی کنند. از نمونه های پر طرفدار این گروه بویایی  میتوان از ادکلن جورجیو ارمانی آکوا دی  جیو، ادکلن مردانه (هوگو باس من) که علاوه بر سرد بودن کمی تلخی در آن احساس میشود وبعد از گذشت سالها هنوز بسیار جذاب و پر طرفدار است و یا  به عطر ادکلن زنانه و مردانه لالیک گلد که دارای رایحه خنک و ملایم و تشکیل شده از رایحه مرکبات وگل میباشد اشاره نمود. به این ترتیب میتوان با جستجو در فهرست دیگر گروه های بویایی ، از میان هزاران محصول عطر و ادکلن مورد نظر را انتخاب کنیم.

جهت خرید انواع عطر و ادکلن اورجینال به فروشگاه اینترنتی عطریوم مراجعه فرمایید:

https://www.atrume.com

آدرس فروشگاه : تهران - میدان ولیعصر (عج)

مرکز خرید کیش واحد 24 فروشگاه عطریوم

تلفن : 88905265

خرید و پیگیری و مشاوره

تلفن : 44041531

09302866933




   1   2      >