عطر زنانه

ادکلن

در دنیای مد برند هایی میتوانند بیشتر از رقبا خود بدرخشند که به احساس بانوان بیشتر توجه کنند از اینرو شرکت های عطر سازی نیز این مهم را مد نظر دارند .از آن جمله شرکت کارولینا هررا یکی از موفقترین در بر انگیختن حس لطافت در بانوان است .از تولیدات موفق این شرکت در سال 2016 ،میتوان به عطر زنانه گود گرل کارولینا هررا Good Girl Carolina Herrera for women اشاره نمود این عطر   یادآور توانایی اغواگری ذاتی یک بانو  است و توسط برند Carolina Herrera طراحی وارد بازار جهانی شد.عطر دختر خوب، عطری هیجان برانگیزو جذاب است که رایحه ای جدید و متفاوت را تداعی می کند، این عطر با رایحه شرقی، لطافت توام با آرامش ولذت مظاعف از حس بویایی را در محیط پراکنده میسازد.رایحه این عطر  خلاقانه ، در نت ابتدایی با ترکیبی از قهوه و بادام آغاز و پس از گذشت زمان نسبتا کوتاهی نت میانی با ترکیبی از گل مریم و گل یاس جای بوی  آغازین را گرفته و باعث آرامش  می شود. نت پایه نیز پس از زمان بیشتری با ترکیبی از کاکائو و دانه تونکا به این مسیر بویایی وارد شده و باعث متفاوت  شدن این ادوپرفیوم زنانه  بی نظیر می شود.از Karrie Kloss به عنوان یک مانکن برای تبلیغ عطر GOOD GIRL استفاده شده است و شیشه عطر به شکل کفش آن با رنگ سورمه ای لوکس و پاشنه ی طلایی، زیبایی آن را چندین برابر کرده و توجه همه را به خود جلب می‌کند. عطر دختر خوب با دارا بودن پراکندگی و ماندگاری خوبی که دارد برای استفاده در شب ها و میهمانی های شبانه بسیار مناسب می باشد.

نت های بویایی عطر زنانه کارولینا هررا گود گرل /  Carolina Herrera Good Girl for women عبارتند از :

رایحه اولیه :بادام , قهوه

رایحه میانی : مریم , یاس

رایحه پایه : غلاف کاکائو , لوبیای تونکا

 

نام محصول: ادکلن زنانه سی اچ سِنترال پارک / CH Central Park for women

برند: Carolina Herrera

نوع عطر: Eau De Toilette

سال ساخت: 2016

کمپانی سازنده: Carolina Herrera

گروه بویایی: رایحه گلی

نوع رایحه: ملایم ،شیرین

مقدار ماندگاری:5-8 ساعت

میزان پراکندگی: خوب

حجم:100 میل

توضیحات:

از دیگر عطر های  2016 این برند ادکلن سی اچ سِنترال پارک زنانه / CH Central Park for)سی اچ سِنترال پارک زنانه با  نمونه  مردانه  آن  در سال 2016 توسط کمپانی کارولینا هررا به بازار عرضه شد . این عطر زنانه با میزان پراکندگی خوب در نُت ابتدایی با رایحه ی آلو و فلفل سیاه آغاز ؛ سپس در نُت میانی با رایحه ی گل یاس ، گل مریم و شکوفه ی پرتقال ادامه می یابد و در نُت پایانی چوب سدر ، عنبر و مُشک سفید خاتمه بخش رایحه ی این عطر زنانه را تشکیل میدهند و گروه بویایی: رایحه چوبی و گلی و مرکبات

نوع رایحه: گرم ،شیرین

مقدار ماندگاری:5-8 ساعت است.

212 VIP Wild Party Carolina Herrera for women یکی دیگر از ساخته های این شرکت در 2016است

 

 (عطر زنانه کارولینا هررا 212 وی آی پی وایلد پارتی /)عطر ادکلن زنانه 212 وی آی پی وایلد پارتی ، عطر جدیدی از برند کارولینا هررا در سال 2016،و بعد از درخشش نسخه های وی آی پی زنانه در سال 2010 و وی آی پی رز در سال 2014 و همچنین نسخه ی محدود سال 2015 تحت نام وی آی پی کلوب ادیشن ، به بازار عرضه شد . این عطر همزمان با نمونه مردانه خود به بازار جهانی راه یافت. عطر ادکلن زنانه کارولینا هررا 212 وی آی پی وایلد پارتی با معرفی مواد متفاوت و عجیب از ترکیب تازه گل ها و میوه ها به شکل کپسولی طلایی به بازار عرضه شد . این عطر بیانگر جذابیت شخصیت بانوان بوده و  در نت ابتدایی خود ، ترکیبی لطیف  از گریپ فروت و آناناس را به همراه دارد و به دنبال آن لذت یوی  شکوفه پرتقال ، گل ارکیده و گل رز در قلب این رایحه ، همانند اشعه ی خورشید شما را در بر خواهد گرفت . در نت انتهایی نیز ترکیب مشک و نت  چوبی حس جذاب عطررا برایتان پایدار میسازد . این عطر با میزان پراکندگی خوب  با حجم 80 میلی لیتر و با غلظت ادو پرفیوم در دسترس است . شیشه عطر ادکلن زنانه کارولینا هررا 212 وی آی پی وایلد پارتی ، با ظاهری فلس گونه ، همراهی با اشعه خورشید را تداعی میکند.

 

 وبالاخره  عطر زنانه کارولینا هررا 212 وی آی پی وایلد پارتی را با این مشخصات معرفی میکنیم.

رایحه اولیه :گریپ فروت و آناناس

رایحه میانی :شکوفه پرتقال ، گل ارکیده و گل رز

رایحه پایه :مشک و نت‌های چوبینام محصول:عطرزنانه کارولینا هررا سی اچ گرند تور / Carolina Herrera CH Grand Tour For Women

برند:Carolina Herrera

نوع عطر:Eau De Toilette

سال ساخت:2015

کمپانی سازنده:Carolina Herrera

گروه بویایی:رایحه گل شرقی

نوع رایحه:گرم و شیرین

مقدار ماندگاری:5-8 ساعت

میزان پراکندگی:خوب

حجم:100 میل

عطر ادکلن زنانه سی اچ گرند تور در اندک زمانی از تاریخ انتشارش با توجه به عظمت نام برند کارولینا هررا توانست نظر طرفداران فراوانی را به سمت خود جلب کرده و به شهرت و نام آوری این برند کمک شایانی کند . نام  رایحه ی این عطر زنانه  از ماجراجویی سفری عاشقانه و لوکس با قطاری در جنوب آمریکا الهام گرفته و  تداعی کننده لحظاتی مفرح وشاد برای مسافران خویش است. با شروع  رایحه ی آغازین خود که از پرتقال ، گریپ فروت و لیمو میباشد تور سفر خود را با به اشتراک گذاری مخلوطی از مرکبات برزیلی آغاز میکند و در ادامه ی مسیر خود و در نت میانی با نرگس بنفش و شکوفه ی بهار نارنج مکزیکی به سمت ایستگاه پایانی رفته و در نت اصلی خود و در ایستگاه آخر با نت اصلی دولچه د لچه رایحه ی خود را پایدار میسازد و مسافران خود را با اغوا گری هر چه تمام ، راضی و خرسند از قطار پیاده میسازد . از ویژگی های دیگر این عطر میتوان به طراحی زیبای شیشه این عطر اشاره کرد که با پوششی  از چرم صورتی احاطه شده و در قسمت فوقانی بطری حلقه هایی به رنگ طلایی نگهدارنده  تصویری از قطار و یک کلاهدوز به همراه نام اختصاری سی اچ برای زیبایی بیشتر به آن افزوده شده است . رایحه ی اصلی عطر ادکلن سی اچ گرند تور از مرکبات تشکیل شده و سیلیج سنگین و ماندگاری بالایی با خود بهمراه داشته و بهترین گزینه برای مصارف روزانه درفصل بهار میباشد .

 

ترکیبات (نت های عطر) عطرزنانه کارولینا هررا سی اچ گرند تور / Carolina Herrera CH Grand Tour For Women عبارتند از:

 

رایحه اولیه: پرتقال-لیمو-گریپ فروت

 

رایحه میانی: گل عنبیه-شکوفه بهار نارنج

رایحه پایه: مخلوط شیر ، شکر و کارامل

 

جهت خرید انواع عطر و ادکلن زنانه اورجینال به فروشگاه اینترنتی عطریوم مراجعه فرمایید:

https://www.atrume.com

آدرس فروشگاه : تهران - میدان ولیعصر (عج)

مرکز خرید کیش واحد 24 فروشگاه عطریوم

تلفن : 88905265

خرید و پیگیری و مشاوره

تلفن : 44041531

09302866933